Porlasztó kiszedős, injektor kiszedős szolgáltatás kiszállással.
Miért van egyáltalán szükség a porlasztó kiszedős szolgáltatásunkra ?
Sajnos (nekünk persze nem sajnos), számos autógyártónak úgy sikerült megoldani a motortér felett a karosszéria kialakítását, hogy a víz befolyik a motortérbe. Többnyire pedig ráfolyik a hengerfej tetejére ahol a porlasztók helyezkednek el. Tovább szinte mondani sem kell…de azért folytatom. A porlasztó anyaga acél, és belevan (nem szorosan) illetve az aluminium hengerfejbe. Aztán odafolyik a víz, és meg is indul az elektrokémia korrozió, a két fémalkatrész potenciál különbsége miatt. Persze ez egy igen lassú folyamat…aminek a vége mindig az, hogy porlasztó kiszedős embert kell hívni, ha valaha kiszeretnék szedni az injektorokat.
Mikor kell injektor kiszedős “emberkét” hívni ?
Javasoljuk, hogy az autószerelője mindenképp próbálja meg kézzel kiszedni a porlasztót mielőbb minket kihívnak. Mert a legtöbb esetben és a legtöbb autónál normál módon kézzel 5 perc alatt kilehet szedni. De azonban vannak típusok amik hajlamosak a víz befolyásra és ezáltal garantált a porlasztók belerohadása a hengerfejbe. A teljesség igénye nélkül az alábbiakban felsorolok néhány típust amik minden naposak a kezünk alatt.
- Fiat ducato 2.3, 3.0 Jtd ( 2006-2015)
- Citroen Jumper 2.3, 3.0 Jtd ( 2006-2015)
- Peugeot Boxer 2.3, 3.0 Jtd ( 2006-2015)
- Összes Peugeot, Citroen, Ford az 1.6 Hdi motorral
- Opel Corsa,Combo, Suzuki wagon R 1.3 CDTI
- Ford Transit 2.0 (2016 utánni)
- Összes Mercedes (tűzkarika gyakran kiég)
- Opel vivaro 1.9 dci (többnyire csak a vezérlésnél lévő “1”-es henger)
- Opel Vivaro 2.0 dci 2006-2014
- Renault trafic 2.0 dci 2006-2014
- Nissan primastar 2.0 dci 2006-2010
Mit csinált egy porlasztó kiszedős az Ön autójával ?
Odamegy az Ön autószerelőjéhez, ahol épp az Ön autója áll, előre telefonon leegyeztett időpontban és a számunkra megfelelően már előkészített (szétszedett) autóból kiszedjük a porlasztókat, injektorokat. Természetesen mindezt a motor és hengerfej sérülése nélkül. Hidraulikus porlasztó kiszedő célszerszámokkal dolgozunk.
Az injektor kiszedős kolléga, ki is takarítja a porlasztó fészkét ?
Igen ! Minden esetben a helyét teljesen arany tisztára takarítjuk. Hiszen nem is lenne szabad összerakni az autót, abban az állapotban ahogyan egy berohadt porlasztó kiszedése után kinéz a hengerfejben lévő furat…Vastagon áll rajta az aluminium oxid… Sőt…fizikailag a porlasztó besem menne a helyére addig amíg ki nem takarítják teljesen tisztára. Ezt mind megcsináljuk az Ön autószerelője helyett. A tűzkarikát is kiszedjük, fészkét megtakarítjuk.

Azért lesz érdemes szólniuk nekünk, hogy elkerüljék az ilyen “barmolást” mint ami a fenti képen látható. De sajnos sok sok ilyen erős és bátor szerelővel találkozunk, akik rendesen megtudják nehezíteni a munkánkat 😉
Elérhetőségünket ide kattintva megtalálja.